Reklamacje.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. Okres reklamacyjny wynosi dwa lata zgodjnie z obowiązującymi przepisami. W takim przypadku prosimy o kontakt drogą mailową na adres: elegancearrogance@gmail.com lub za pośrednictwem naszych social mediów. W wiadomości zwrotnej wyślemy instrukcję dalszego postępowania.
Przesyłkę należy wysłać do Paczkomatu w Książenicach (44-213), nr paczkomatu: KIA02M.
Dane odbiorcy zostaną przesłane w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.
Zwroty.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient ma prawo w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienie dokonać jego zwrotu. U NAS ZWROT PRZEDŁUŻAMY DO 30 DNI!
W tym celu uprzejmie prosimy o kontakt drogą mailową na adres: elegancearrogance@gmail.com lub za pośrednictwem naszych social mediów. W wiadomości zwrotnej wyślemy instrukcję dalszego postępowania.
Przesyłkę należy wysłać do Paczkomatu w Książenicach (44-213), nr paczkomatu: KIA02M.
Dane odbiorcy zostaną przesłane w odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu.